De renovatie van onze boerderij.

woensdag 16 november 2011

Werkvakantie

Nadat wij mondeling met de verkopende partij de prijs overeengekomen waren moest alles natuurlijk ook officieel geregeld gaan worden.



Binnen 5 dagen was een afspraak met een advocaat gemaakt die ook gelijk de kadaster gegevens zou controlere. Na het ondertekenen op 6 augustus 2011 van alle paperassen kregen wij ook toestemming van de verkoper om het terrein al op te mogen ruimen.
Na de ondertekening van het koopcontract hadden wij een  ház(je) over.
Omdat wij eigenlijk nog helemaal niet voornemens waren om een nieuwe  ház te kopen, waren wij daar financieel ook niet op voorbereid. Een aanbetaling, zoals gebruikelijk, konden wij dan ook nog niet nakomen.


Onze Camper kwam daar goed bij van pas, want er was nog geen water of andere goed functionerende voorziening aanwezig.
Het onkruid stond op sommige plaatsen wel meer dan een meter hoog. Daarom maar een bosmaaier aangeschaft waar we ook struikgewas te lijf konden gaan.